Event marketing

  

Branże związane z przemysłem spotkań i wydarzeń nie mogą być zakładnikami niezaszczepionych.

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń przyłącza się do apelu Rady Polskiej Organizacji Turystycznej i Rady Ekspertów ds. Turystyki przy MRPiT,

  

Collateral Damage czyli szkody bez znaczenia.

Rząd bliski podjęcia decyzji o poświęceniu przemysłu spotkań dla dobra “ważniejszych grup społecznych”. Rząd na finiszu odbiera perspektywy Przemysłowi Spotkań

    

MumioWizja przedstawia

„Branże w kryzysie”, odc. 249 – branża eventowa Minął właśnie rok, od kiedy pandemia zamknęła nas w domach. Stanęło wiele

    

Ni pies ni wydra czyli hybryda.

Za pośrednictwem Internetu można dostarczać rozrywkę, edukację, sprzedawać właściwie wszystko. Można porozmawiać z kolegami z pracy i nawet zorganizować konferencję.

  

Jak przygotować się do nagrań online, by uniknąć głównych grzechów i wyróżnić się jakością?

   

Nie odwołuj, przenieś się w plener.